Шукаєш цікаву роботу, але пропозиції на ринку лякають?
У нас для тебе є рішення!
В галузі будівельних матеріалів немає компаній, які можна назвати схожими на нашу, тому усіх співробітників ми не шукали з ринку, а навчали самі. Так, ми пройшли складний шлях формування команди, навчання та адаптації наших співробітників, щоб давати нашим клієнтам найкращий сервіс на ринку.
Ми навчимо тебе сучасним інструментам у продажах, завдяки яким вже на другий місяць роботи ти будеш отримувати більше 20 тис грн
КУБ це сучасний інтернет-простір для будівельників та менеджерів
Для роботи зручний функціонал у власній СRМ, яка простіша за гру тетріс)
Наша команда це однодумці зі спільними цінностями, тобто нікому з нас не треба пояснювати як і що робити
Завжди поряд наставник
Працюємо в сучасному безпечному офісі у центрі міста
Ми зібрали досвід з 2013 р, і за останні роки виросли у 3 рази у штаті та у обсягах
На сьогодні окрім штату менедежрів, маємо 8 власних свіжих авто у 5 містах України
Долучайся до нашої команди разом будувати майбутнє нашої країни!
Інтернет-магазин КУБ на ринку з 2013 року. Ми починали з роботи у 3-х містах нашої країни і за короткий час розширились на кожну область України. На сьогодні ми працюємо з більш ніж 250 + складами-партнерами, а також стали надійними представниками багатьох відомих виробників, таких як Siltek, Wallmix, та інші, про що маємо відповідні сертифікати.
Що роблять наші менеджери:
опрацьовують від 40 до 80 заявок на відвантаження
відвантажують 12−25 замовлень
залучають до співпраці 1−2 нових партнерів на тиждень
Суть роботи полягає в тому, що під запит клієнта необхідно підібрати найвигіднішу пропозицію для організації від постачальника; забронювати обрані товари і погодити умови відвантаження з постачальником.
Ключова ціль нашої команди: ми прагнемо навчити клієнтів і постачальників продавати в інтернеті навіть у найвіддаленіші кутки України!
Твої основні задачі:
організовувати і контролювати поточні відвантаження
організувати збір, забезпечення і обробку інформації про наявність асортименту на складах
збільшувати базу постачальників
погоджувати умови доставок
правильно вести документообіг і звірки з постачальниками
вміти приймати виважені рішення
вміти працювати з цифрами і чужими коштами
роботи багато, тому вчитись організовувати свою роботу в режимі багатозадачності
У нас дуже зручна та функціональна СRМ, тому, коли ти вже маєш досвід роботи, ти оціниш наскільки зручно виконувати свої обов’язки у нас.
Вільне володіння українською мовою дає тобі перевагу при залученні нових партнерів.
Немає досвіду? Не проблема! 80% наших співробітників ми навчили самостійно, тому що схожих компаній на нашу на ринку немає. Головне бажання розібратись та відповідальність. Ми готові навчати своїх співробітників абсолютно безкоштовно!
стабільну ЗП 20 000 - 35 000
безпечний сучасний офіс в центрі Харкова
можливість працювати дистанційно
зручна СРМ система для обліку замовлень
наставник на період адаптації
Якщо ти готовий долучитися до нашої команди і хочеш змінювати сервіс на краще, заповни коротку форму нижче
Для кожного з відділів розроблена зручна функціональна СРМ система.
Більше про команду можеш побачити у наших соцмережах
Якщо в тебе лишились запитання, можеш зв'язатись в Telegram з нашим HR
Чекаємо твої контакти та раді будемо бачити тебе в нашій команді!
Хочеш приєднатися до нашої команди, але маєш досвід у іншій сфері? Переглянь усі відкриті вакансії компанії у меню справа